Klacht: Werd bus uitgelaten vanwege weinig saldo terwijl ik wel genoeg saldo had op bankrekening

op 17 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 februari 2018 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Yasm,

Dat klinkt niet als een prettige ervaring. Op de foto die je hebt meegestuurd zie ik alleen dat dit een bus van Connexxion is en niet een van Arriva. Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met Connexxion. Dit kun je doen via https://www.connexxion.nl/contact/1199.

Met vriendelijke groet,

Jan
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmin Heijmen