Klacht: Wenkbrauwen verven in Hilversum

op 28 november 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

heb bij benefit een behandeling laten doen en t is wel een beetje balen! Ik ga volgende week op vakantie en dan laat ik altijd mijn wenkbrauwen en wimpers verven. nu het op de korte termijn was ben ik de douglas binnengelopen en kon meteen plaatsnemen.
na een beetje gehaast van de behandelaar omdat er na mij een afspraak gepland stond bekeek ik het resultaat in de spiegel. Tot mijn grote verbazing zat ik met BIJNA ZWARTE WENKBRAUWEN!!! :-O
Ik lijk net een gothic met blond haar en m’n huid eromheen is ook nog eens vlekkerig met een donkere waas!! De behandelaar zei dat het even moest intrekken en dat het door het licht komt in de winkel nou mooi niet want toen ik s’avonds thuis kwam schrokken mijn kinderen zich een hoedje en heb ik linea recta mijn schoonheidsspecialiste gebeld of zij aub nog plek heeft. Dus bij deze wil ik iedereen waarschuwen: laat je wenkbrauwen niet verven door amateurs bij douglas!!!!!!

ben niet tevreden

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 30 november 2016 om 12:59 geantwoord

Heeft op 30 november 2016 om 20:20 geantwoord

er is helemaal geen oplossing !!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door karinmieke