Klacht: Wellpur gold T110 ruikt erg sterk

op 08 september 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 08 september 2018 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gerts,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw topmatras een sterke geur afgeeft en nu erg begint te ruiken. Dit is uiteraard niet de uitstraling die u van onze matrassen mag verwachten.

Wij hebben hierover telefonisch contact gehad met de winkel in Gouda. De store manager pakt dit op zal snel met u contact opnemen over een passende oplossing.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Hendrik-Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem3108