Klacht: wellpur 140 gold matras.

op 14 september 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

geachte meneer/mevrouw.
ik heb ongv 4 maanden geleden een nieuwe matras gekocht bij de jysk in almere.
ik vroeg de medewerker na een goed niet inzakkende matras. hij bood mij de wellpur matras aan. ik heb toen 2 weken moeten wachten op de bestelling na dat de matras binnen kwam heb ik hem opgehaald. na 2 3 maanden voel ik toch wel dergelijk dat hij een beetje begon te zakken.
en nu is het zelf zo ver dat ik de heletijd moet wisselen van plaats.
In eerste instansie dacht ik dat het aan me boxspring lag. heb toen een nieuwe boxspring gehaald en nu weet ik zeker dat het aan de matras ligt.
ik zou graag willen ruilen of iets aangezien het om een gold matras zou moeten gaan.
ik hoop dat er een oplossing komt
Gr Bilal

wanneer ik weer goed kan slapen en niet heletijd verplaatsen . Hele slechte nachrust momenteel

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 15 september 2016 om 15:58 geantwoord

Beste Bilal,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het matras niet aan uw verwachting voldoet. Uiteraard gaan we kijken voor een oplossing. Hiervoor stuur ik uw klacht door naar de manager van ons filiaal in Almere. Deze zal contact met u opnemen hierover, zodat jullie gezamenlijk hopelijk tot een passende oplossing kunnen komen.

Vriendelijke groeten,

Tari

Alle klachten die gemeld zijn door bilalpur