Klacht: wellness zegel actie

op 13 juli 2017 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

dag,
ik had zegels gespaard van de actie wellness .
Deze actie was voor 4,95 een dagje wellness tegen inlevering van de zegels.
Echter toen ik naar de site wilde om dit te verzilveren was de site off line . waarschijnlijk omdat het de sluitingsdata was..

Mijn moeder had 12 zegels gespaard en deze bleken ineens dus niets meer waard te zijn . Helaas denk je dan, en heb ik de zegels maar weg gegooid.

Nu zie ik echter dat dezelfde actie weer in de krant staat met dezelfde zegel die gespaard kan worden , alleen kost en dagje nu 5,95 .

Had ik geweten dat de actie gewoon door zou gaan met notabene dezelfde zegels had ik ze natuurlijk niet weggegooid.

Dat ik wellicht te laat had gereageerd had ik acceptabel gevonden maar om nu deze actie opnieuw voorbij te zien komen , net nu ik alle zegels weg had gegooid vind ik niet echt fraai.

Misschien een vermelding , dat je de zegels nog niet weg moet gooien omdat er meerdere acties komen .

Ik zou een compensatie op zijn plek vinden. ik had toch al 12 zegels bij elkaar en sta nu weer met lege handen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel van Dijk Hartman