Klacht: Wel (zonder reden) aanmaningen sturen maar niet bereikbaar

op 13 november 2019 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Onlangs heb ik na een betalingsherinnering ten gevolge van een mislukte afschrijving €20,99 overgemaakt naar fit for free. Hiervan heb ik een betalingsbevestiging ontvangen. Vervolgens krijg ik een aanmaning toegestuurd waarbij er €10,00 extra in rekening wordt gebracht omdat ik volgens fit for free reeds niet betaald heb. Om deze miscommunicatie op te lossen heb ik contact opgenomen met het telefoonnummer dat vermeld staat in de aanmaning. Dit nummer blijkt niet te kloppen (Waarom wordt dit niet aangepast?). Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Resultaat: 1 uur en 20 minuten in de wachtrij gestaan tot de verbinding verbroken werd toen ik “eerstvolgende” was. (Ondertussen wordt mijn padje al weken geblokkeerd en kan ik niet door de poortjes op de sportschool). Maak jullie administratie eens op orde en mocht dit een te zware klus zijn, regel dan dat jullie in ieder geval bereikbaar zijn om deze fouten op te kunnen lossen.

Ik ben tevreden als de aanmaning wordt ingetrokken en mijn pasje weer gewoon functioneert. Daarnaast zou het netjes zijn als de klant gewoon contact kan opnemen met fit for free zonder anderhalf uur te wachten om vervolgens weggedrukt te worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 11:04 geantwoord

Beste Serge,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de veel te late reactie. Bij controle van de klachten kwamen wij erachter dat de reactie niet verstuurd is.

Wat vervelend dat je onze Klantenservice niet hebt kunnen bereiken! Er stonden twee periodes open en daarvan heb je één periode naar ons overgemaakt. Doordat niet alles voldaan is, liep het aanmaningstraject door. Je hebt nu alles betaald tot het einde van jouw abonnement.

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door sergeoger