Klacht: WEL verzendkosten ipv GRATIS verzending!

op 08 april 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Geachte heer/mevrouw,

onlangs heb ik een bestelling bij u gedaan. Als ik boven een minimum bedrag van €46,- aan goederen zou bestellen had ik recht op een snelle en GRATIS verzending. De verzending is er snel maar ik moet nu wel €23,39 betalen aan verzendkosten, contant bij aflevering. Ik baal hier goed van, helemaal nu ik extra producten heb besteld om tot het minimumbedrag te komen voor een gratis verzending en deze niet krijg!!

Vergoeding van de onkosten van €23,39!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 augustus 2013 om 08:58 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket in rekening voor invoerrechten is gebracht. Wij vinden het jammer voor de extra kosten. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Heeft op 03 augustus 2013 om 19:23 geantwoord

Perfect!