Klacht: Wel rekeningen maar nooit producten ontvangen van de Kijkshop

op 08 februari 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

20 Dec2017 heb ik een bestelling gedaan bij Kijkshop, wat ik nooit heb ontvangen, na telefonisch contact de 23 Dec2017 kreeg ik als antwoord: de postbode heeft t druk , geen track en trace geen bevestiging dat t onderweg was helemaal niets, maar nu t geval ,AfterPay blijft rekeningen sturen met boete! en waar ik via de mail wel contact heb gehad en dat ik op ” pauze” gezet zou worden en nu vandaag weer een rekening met boete .Ik wil de rekening uiteraard betalen maar wil dan ook mn bestelde producten ontvangen van de KIJKSHOP .

Tevreden zou ik zijn als mn verhaal serieus genomen zou worden bij Afterpay, bij de Kijkshop kan ik nergens mn verhaal halen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Medema, Bedankt voor je bericht. Uit onze administratie blijkt dat we deze case al in behandeling hebben genomen. Je wordt hier zo spoedig mogelijk over geïnformeerd per mail. Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Marjan

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 09 februari 2018 om 11:03 geantwoord

Geachte mevrouw Medema,

Bedankt voor je bericht.

Uit onze administratie blijkt dat we deze case al in behandeling hebben genomen. Mijn collega gaat deze case inzake je bestelling die je gedaan hebt bij Kijkshop voor je onderzoeken. Je wordt hier zo spoedig mogelijk over geïnformeerd per mail.

Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Marjan

Heeft op 09 februari 2018 om 21:06 geantwoord

Deze mail van Afterpay had ik al eerder gekregen en erna toch weer een rekening + boete.

Hi Ingrid, bedankt voor je bericht. Hierin geef je aan dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Ik ga de factuur voor je pauzeren en ga de case voor je onderzoeken, aangezien Kijkshop failliet verklaard is. Je wordt hierover per e-mail binnenkort geïnformeerd! Fijne avond toegewenst! ^Marjan

Alle klachten die gemeld zijn door Ing53