Klacht: Wel geluid geen beeld

op 10 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een Philips KTV 42″ gekocht op 27 juni 2013 heeft vanaf januari 2015 al klachten gegeven. Het lag volgens TV support aan Ziggo en aan mijn bekabeling. Na vele telefoontjes en eerst te moeten betalen omdat de garantie ondertussen verlopen was kwam er eindelijk in maart een monteur die het moederboard heeft vervangen.
Na 91 dagen ging de KTV 10 juni weer niet aan. op 20 juni terug gebeld met de mededeling dat de KTV gerepareerd zou worden wat 5 werkdagen zou duren. Tot op heden nog steeds geen TV

Gewenste Oplossing:

Als het toestel vervangen wordt door een nieuwe want in dit toestel hebben wij geen enkel vertrouwen meer.
Het liefst zou ik hem bij Philips hoofdkantoor van het dak naar beneden gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Leon Bakker

9 maanden geleden - Nu een maand verder heeft Philips nog steeds geen oplossing en laten ze je barsten zonder televisie

Alle klachten die gemeld zijn door Leon Bakker