Klacht: Wel geld afgeschreven, product niet ontvangen.

op 06 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 juli heb ik via looptijden.nl een product besteld. Daarbij is €24,95 afgeschreven van mijn rekening.
Echter, dit product is niet geactiveerd en op looptijden.nl staat de status van mijn product nog steeds open i.p.v. verwerkt.
Graag zie ik dat het bedrag daarom terug wordt gestort op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bedrag teruggestort is op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 06 juli 2017 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

06-Jul-2017, Annemieke Oostenbrug, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Miek73