Klacht: wel geld afgeschreven, maar ontvanger heeft niets gekregen en geen bestelling uitgevoerd

op 11 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Op maandag 6 sept om 12.28 uur is 73,75 afgeschreven naar NL59 ABNA 0626226163 voor een bestelling van website Wish. Tijdens de betaling verscheen een foutmelding. Resultaat. Bestelling werd op dat moment niet uitgevoerd, maar bedrag is wel geïncasseerd! Transactiereferentie 0030002311147932

Ik wil mijn geld terug voor een bestelling die niet doorgevoerd is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 14 september 2017 om 08:50 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 14 september 2017 om 09:10 geantwoord

mijn bank heb ik reeds tweemaal gesproken en kan niets doen in geval van Idealbetaling. Het bedrijf Wish ben ik al bijna twee weken dagelijks mee aan het mailen. Van mijn bank is een bedrag afgeschreven en Wish heeft geen bestelling ontvangen dus er is iets verkeerd gegaan tijdens het betaaltraject. Mijns inziens moeten Worldpay en Wish met elkaar overleggen hoe dit kon gebeuren en ik wil gewoon mijn geld terug voor een bestelling die niet is doorgevoerd!

Alle klachten die gemeld zijn door cveen