Klacht: Wel geld afgeschreven, geen bevestiging

op 07 februari 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het plaatsen van mijn bestelling wordt ik niet door geleid naar een bevestigingsscherm. Ik krijg dus geen bestelnummer en bevestiging van mijn bestelling. Ook de mail met de bevestiging blijft uit. Dit nummer heb je echter wel nodig om informatie via hun site op te vragen. Bellen is schijnbaar niet mogelijk. Het geld is wel van mijn rekening afgeschreven. Ik stuur via Facebook een berichtje, maar krijg hier geen reactie op.

Gewenste Oplossing:

Als ik ofwel mijn bestelling netjes de volgende dag ontvang, waar ik extra voor betaald heb. Of als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femske1