Klacht: Wel garantie, geen service !

op 02 november 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

3 sept. j.l telefonisch- en mail contact gehad over een kapot deksel van een koffiezetapparaat. Probleem valt onder de garantie, binnen 10 werkdagen zou ik een nieuw deksel toegezonden krijgen. Na een maand! (niets gehoord intussen) weer contact opgenomen, wordt me verteld dat het deksel gemaakt moet worden en op z’n vroegst na 27 dec. geleverd zal worden!!! Geen excuus, al helemaal geen alternatief, tot die datum kan (wil) men niets voor mij doen.

Geen idee hoe vaak men bij Tefal koffie drinkt? maar hier normaliter dagelijks. Of bezit men daar allemaal een reserve koffiezetapparaat? (waarschijnlijk niet van Tefal)

Een nieuw (of vervangend) koffiezetapparaat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht W.Staal

5 dagen geleden - Ondanks alle eerdere toezeggingen is dit de huidige status: Deze buiten garantie reparatie is niet op economisch verantwoorde wijze te herstellen. Wij sturen u derhalve dit apparaat ongerepareerd retour. Betekent dit dat ik het apparaat weg kan gooien, er zelfs geen kan cq deksel meer te leveren is ? Wat een service Tefal, jullie medewerkers zeggen dat het garantie is en dan nu dit ! Zelfs nog weer extra kosten moeten maken om het apparaat op te sturen. Bedankt, voor mij geen SEB apparaat meer, ik koop wel weer gewoon Philips.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Staal