Klacht: Wel degelijk een punt bij Karwei

op 06 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Dinsdag 4 juli besluit ik samen met mijn dochter van 10 naar de Karwei te gaan in Capelle a/d IJssel. Mijn dochter heeft gespaard en geld voor haar verjaardag gekregen en wil zelf een oma fiets kopen. dochter zo trots als een pauw dat ze dat zo maar kan kopen.
Vol goede moed dus naar Karwei en eenmaal binnen zien we enkele medewerkers druk in de weer fietsen te monteren. Oke, het zijn weliswaar zwarte fietsen dus ik vraag of ze ook witte fietsen hebben. Jazeker, die moeten alleen nog even in elkaar gezet worden. Vriendelijk vraag ik of dat nu mogelijk is. Een wat oudere medewerkster begint zich er mee te bemoeien en zegt dat de witte fiets gelijk is aan het crème exemplaar maar dan wit. Op zich heeft ze gelijk. Ik vertel haar vriendelijk dat mijn dochter van 10 geld gespaard heeft en graag de fiets wil zien. De medewerkster loopt weg en terwijl ze wegloopt zegt ze nog iets dat onverstaanbaar is waarbij ze de andere medewerkers, die best bereid waren de witte fiets te pakken, verbouwereerd achterlaat. Ik zeg tegen de heren dat het kennelijk wel een punt is bij Karwei en loop kwaad naar de balie om daar een leidinggevende aan te kunnen spreken. Helaas zie ik niemand, m.u.v. een baliemedewerkster.

Donderdag 5 juli, het zat me toch niet lekker, ga ik toch nog een keer met mijn dochter kijken. Helaas geen witte fiets te bekennen. Wel dezelfde medewerkster van 2 dagen ervoor die mij aankijkt met een nare blik.

Mijn dochter wil gewoon een witte fiets kunnen bekijken. Hoe moeilijk kan dat zijn?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht @pple2012

5 jaren geleden - Ik ben heel snel opgebeld door Karwei Capelle a/d IJssel. Ze vonden het erg lullig en boden aan de fiets in elkaar te zetten en deze op hun kosten te voorzien van een beugel op de voorkant voor een kratje. Prima service. Immers, ik vroeg hier niet om. Ik wil gewoon de fiets zien, niet meer en niet minder. Kortom, het bleek toch geen punt te zijn bij Karwei. Hulde voor Karwei in dit geval!

Reactie van de melder van de klacht @pple2012

5 jaren geleden - Vanmorgen de fiets gehaald. Niet alleen een gratis beugel op de fiets maar ook een lint met bloemen. Nergens om gevraagd! Geweldige service! Goed gedaan Karwei capelle!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 09 juli 2012 om 10:53 geantwoord

UN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)
@pple2012 reageerde op juli 6th, 2012 at 23:08
Hulde voor Karwei in dit geval!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Karwei beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door @pple2012