Klacht: Wel betaling afgeschreven, geen tickets ontvangen.

op 05 september 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben gisterenavond een retour overtocht geboekt van Piombino naar Elba. Zouden vanmorgen om 12:00 vertrekken, ook om een sms-bevestigi gevraagd.

Het bedrag €140,50 is per iDEAL van onze rekening afgeschreven. Echter hebben wij geen sms-bevestigi enof tickets ontvangen.

Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact te krijgen en kregen steeds een bandje te horen, waarna het contact verbroken werd. Ook 2x een mailtje verstuurd met als onderwerp SPOED maar geen reactie.

Met vriendelijke groet,

Rob Kooij en Lenny in t Veld

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als het bedrag van €140,50 weer terug geboekt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LennRob