Klacht: Wel betalen niks ontvangen

op 27 december 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Via de wish app kun je een bestelling doen. Het geld is afgeboekt via ideal maar via de app krijg ik geen bestellingsnummer. Het lijkt dus net als of ik geen bestelling heb gedaan terwijl het geld wel betaald is. Vervolgens uiteraard een mail gestuurd en het verhaal uitgelegd inclusief pdf met de betaling. Waarop zij antwoorden dat ik in mijn bestelgeschiedenis moet kijken terwijl ik dus geen bestelgeschiedenis heb (omdat ik volgende app niets besteld heb). Dit betekent dat ik de stappen die zij noemen niet kan uitvoeren om geholpen te worden. Hoogstwaarschijnlijk is dit een oplichters website en wil ik graag andere mensen waarschuwen. Ik koop namelijk erg vaak via verschillende sites en uiteraard gaat er wel eens iets mis maar dat ik nu niet eens geholpen kan worden vind ik wel erg vreemd…..

Het gaat om dit rekening nummer: NL59 ABNA 0626 2261 63

LET OP !

Als deze persoon ( uit nederland, zie rekening nummer) alle mensen terug betaald en opgepakt wordt!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alline