Klacht: Wel betalen maar niet schoonmaken.

op 27 juli 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gebruik gemaakt van de actie dat de eerste keer schoonmaken voor 1 euro zou zijn.
Prima actie dacht ik.
Nu zijn we 4 maanden verder en is de kliko pas 1x schoongemaakt.
Wel wordt er gewoon geïncasseerd. Ik haal natuurlijk alles wel terug door de incasso terug te laten storten.

Ik heb 2 maanden geleden al aangegeven van Cleanprofs af te willen, maar ze hebben al maanden geen zin om te reageren.

De kliko is nu 1x gereinigd, daar is voor betaald. De keren dat ze geen zin hadden betaal ik niet.
Deze week een herinnering gekregen om te betalen. Wederom geen reactie op meerdere mails. Dan maar openbaar klagen.

Gewenste Oplossing:

Rekening verscheuren samen met het contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Bericht van Cleanprofs

2 weken geleden - Geachte heer Kok, De klantenservice heeft via de mail contact met u opgenomen en uw klacht is inmiddels opgelost. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet, team Cleanprofs

Alle klachten die gemeld zijn door Hypodermic