Klacht: wel betalen maar geen internet ontvangen.

op 17 maart 2013 over Online in de categorie Alles-in-1

geachte online,
ik ben nog geen 3 maanden bij u als klant,
ik heb nog geen 1 MB gebruikt van uw “zogenaamde” internet levering,
maar ik ben al wel lekker 24,00 (“klantenservice”) + 3x 9,50 (maandelijkse kosten) = 52,50 euro lichter in mijn portemonix…

dit betreft een 1 jaars contract van 9,50 pm. voor de eerste 9 maanden daarna 3x 24,41 pm. via breedbandwinkel.nl afgesloten.

ik heb mijn postcode en huisnummer moeten ingeven en daarmee werdt gecontroleerd welk type internet ik kon krijgen,
en uit die lijst heb ik deze abonnement afgesloten.
maar het blijkt achteraf dat het abonnement dat ik hier krijg niet kan werken, aangezien ik hier een of andere glasvezelgedoe heb, en ik dus ook voor de rest van dit jaar geen internet kan ontvangen.

nu wil ik inloggen op online, is mijn acc. geblokkeerd, dus moet ik weer de klantenservice bellen, wordt ik weer minimaal 30 min in de wacht gezet, kost me weer 4,50 euro.

ik ben het ZAT en ik hoef dit abbonoment niet meer…

het totaal bedrag van het abonnement voor 1 jaar is 158,73 euro
nu heb ik al 30,08 euro betaald voor het abonnement,
( exclusief 24 euro extra kosten "klantenservice" )
ik heb nu dus nog voor de rest van het jaar 128,65 euro openstaan.
ik ben tevreden met een afkoopsom van 100,- om mijn internet contract te beëindigen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door secretman8o