Klacht: Wel betalen maar er wordt niet geleverd, misleidende informatie

op 24 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Sportkleding besteld bij Perrysport. Op de site zeggen ze dat je 10% korting krijgt en dat er binnen twee dagen geleverd wordt.

1. je krijgt geen 10 % korting op je bestelling. Pas als je het volledige bedrag betaald hebt, krijg je een mailtje dat je bij een volgende bestelling korting krijgt.

2. Perry schrijft dat de kleding wordt afgeleverd in de door jou aangegeven winkel. De winkel weet van niets, klantenservice stuurt je, na een telefoontje van 35 ct het bericht dat er wel is geleverd.

3. Na ruim twee weken is er nog niet geleverd. Je wordt van de winkel nar klantenservice gestuurd en omgekeerd.

4. Op een verzoek om je geld terug te geven gaan ze niet in.

Kortom, Perrysport geeft misleidende informatie, levert niet en je krijgt je geld niet terug.

Kleding leveren of geld terug. Geen geld meer betalen voor telefoontjes van klantenservice

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.M.