Klacht: Wel betaald, niets ontvangen

op 05 mei 2017 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Op disndag 25 april zou er een cadeauwijn worden bezorgd op mijn adres. ordernummer 713049 Helaas heeft de bezorger ons huis niet kunnen vinden? Toen het bezorgmoment al ver verstreken was, ben ik zelf maar snel een feestelijke fles in de winkel gaan halen, want het feestmomentje was al bijna voorbij, dus deze bestelling kon wat mij betreft worden geannuleerd. Ik heb dat dezelfde dag nog doorgegeven, We zijn nu anderhalve week verder en ik heb geen reactie op mijn 3 mails aan Gall & Gall ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug. Kunt u dit in orde maken?
Sabine Bos

Als ik mijn geld teruggestort krijg en ook een reactie waarom ik maar niets hoor. Ik vind dit niet netjes. Het was de eerste keer dat ik bij Gall & Gall bestelde. Gelukkig is een andere cadeaubestelling naar familie in Friesland wel goed gegaan

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine Bos