Klacht: wel betaald niets ontvangen!

op 21 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Voor de kerstdagen 2013 heb ik een set pannen besteld. Op 27 december is het bedrag van € 119.85 van mijn rekening afgehaald. Tot op heden heb ik nog steeds geen pannen ontvangen die mij wel beloofd zijn binnen 7 dagen! Aangezien ik die 7 dagen wel even kon overleven zonder pannen en bij mijn kinderen ging eten. Dacht ik dat het geen probleem zou worden! Afgelopen zondag naar Tommy teleshopping gebeld waar de pannen bleven. Moest ik maar naar de klachtenlijn bellen. Dit heb ik herhaaldelijk geprobeerd maar geen kontakt!

Ondertussen heb ik een paar pannen geleend van mijn kinderen maar die willen ze ook graag terug hebben! Daarom toch maar andere nieuwe pannen gekocht..Een mens kan niet zonder pannen. Nu wil ik mijn geld binnen 7 dagen terug gestort hebben!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 21 januari 2014 om 16:18 geantwoord

Op 21 januari 2014 per e-mail gereageerd op de klacht. Klant op de hoogte gesteld dat de levering vandaag plaats zal vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door jean470