Klacht: Wel betaald, niet geleverd. Doe met dit bedrijf geen zaken

op 02 mei 2017 over Beddenreus in de categorie Bedden

Op 1 april 2017 bij Beddenreus in Heerhogowaard besteld. Ondanks ‘levering uit voorraad’ moesten we tot 2 mei wachten op de bezorging. Helaas aanbetaald. We kregen keurig bericht dat op 2 mei zou worden bezorgd, tussen 13.39 en 16.30. Dagje vrij genomen. Vooraf zou nog even worden gebeld. Ook dat gebeurde…..

Onze woonplaats Nieuwkoop lag volgens Beddenreus bij nader inzien te ver weg van Heerhugowaard. Of we het matras (180×200) maar even wilden komen halen en gelijk de oude matras (we hadden ook betaald voor het afvoeren van het oude ding) mee wilden brengen…….

Een fatsoenlijke oplossing werd niet geboden. We moeten maar hopen dat we ons aanbetaalde geld weer terugkrijgen.

Doe met dit bedrijf dus geen zaken! Ze doen niet wat is beloofd en verschuilen zich achter smoezen.

Aks geld weer op rekening staat en excuus voor de slechte behandeling wordt gemaakt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenreus

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door theo-eitjes