Klacht: Wel betaald, niet geleverd

op 13 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Zondag 3 juli een bestelling geplaatst. Via ideal betaald, 47,37 EURO inclusief 4,99 EURO bezorgkosten.
De levertijd zou 2 werkdagen zijn. Tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Op mail wordt door Perry Sport niet gereageerd. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar (0,35 EURO per gesprek, maar er wordt gewoon niet opgenomen).

Als het geld teruggestort wordt op mijn bankrekening.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:10 geantwoord

Beste Corrie,

Wat vervelend om te vernemen dat de bestelling niet op tijd is geleverd. Mijn excuses daarvoor. Ik heb zojuist je order bekeken en heb gezien dat er inmiddels een bedrag van €38.57 is gecrediteerd. Dat is het bedrag van 2 artikelen + verzendkosten. Dat betekent dat er nog een bedrag overblijft van €13.79. Dat is het bedrag van het artikel dat door DHL retour is gestuurd. Ik heb dat bedrag zojuist toegevoegd aan ons zogenaamde credit bestand. Dat betekent dat het zo snel mogelijk wordt overgemaakt op de rekening waarmee je hebt betaald.

Onze excuses voor de vertraging.

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CorinaLindy