Klacht: Wel betaald maar niks ontvangen

op 27 februari 2017 over Deonderdelenshop.be in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12-02-2017 een bestelling gedaan,
14-02-2017 verzonden (geloof hier niks van want zal worden thuisbezorgd door post nl maar daar staat geen track en trace van dit bedrijf)
in de tussentijd verschillenden keren contact op genomen maar word niet gereageerd. En telefonisch word niet opgenomen.
27-02-2017 nog steeds niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bestelling geleverd is of het geld is terug gestort, ook is een tegemoetkoming wel op zijn plaats voor de kosten die ik heb moeten doen omdat het onderdeel niet geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deonderdelenshop.be

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deonderdelenshop.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ArjanvH