Klacht: wel betaald maar de bestelling niet doorgekomen en niets geleverd

op 23 augustus 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Ik heb op 22-08-2015 om 13.54 uur een bestelling geplaatst bij douglas voor de vakantie als cadeau voor mijn man van € 60.62 een fles declaration van Cartier waar een gratis deostick en verstuiver bij zou zitten.

5 minuten later plaats ik nog een bestelling voor mezelf van € 43.60 voor een bodylotion van La vie est belle van Lancome.

Beide bedragen zijn afgeschreven en het pakket van mijn man is niet geleverd. Het was een vakantie cadeau. Ik kreeg te horen dat ik de bestelling maar opnieuw moest plaatsen als ik het nog voor overmorgen in huis wilde hebben. Aangezien ik maar een Wao uitkering krijg en alle vaste lasten betaald heb, heb ik hier geen geld meer voor. Het zou nog dagen duren voor ik mijn geld terug had van Douglas. Daar heb ik niets meer aan want dan zijn we al 5 weken op vakantie.

Een hele grote mond kun je krijgen als je naar ze belt en ze gooien de telefoon erop als je vraagt of ze niet als nog het snel af kunnen sturen als ik ze een printscreen stuur van de betaling.

Zo buigzaam als een stuk hout en aangezien ik een hele lieve man heb die daar vaak voor honderden euro’s aan parfums en cremes voor me koopt vind ik deze behandeling meer dan schandalig

Als er voor donderdag 11.00 uur 100 ml declaration en een deostick en verstuiver van 9 ml geleverd wordt

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 24 augustus 2016 om 08:20 geantwoord

Heeft op 24 augustus 2016 om 10:38 geantwoord

Er is helemaal geen oplossing! Weer gebeld met de helpdesk en ik moet maar weer 60.62 euro betalen en de bestelling opnieuw plaatsen. Weer grote mond. Ik ga niet twee keer betalen en wil morgen voor vertrek vakantie dus voor 11.00 uur mijn geld terug of de parfum geleverd!

Alle klachten die gemeld zijn door Brecitte