Klacht: Wel betaald, geen tickets ontvangen.

op 02 juli 2019 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Op 28 juni 2019 hebben wij tickets geboekt voor de overtocht van Kristiansand naar Hirtshals op dinsdag 2 juli (totaalprijs €108,50). Het bedrag was meteen afgeschreven. Na 48 uur gewacht te hebben op de bevestigingsmailhet ticket en niks ontvangen te hebben, de dag van te voren toch maar eens geprobeerd te bellen. Maar nee, de klantenservice is vanuit Noorwegen niet te bereiken. Toen maar de ouders ingeschakeld die vervolgens meerdere keren hebben moeten bellen, en in totaal zo’n 5 uur ermee bezig geweest zijn om dan te horen te krijgen dat doodleuk €93 euro extra betaald moet worden om de boeking alsnog te voltooien. De boeking was blijkbaar bij Directferries blijven liggen en nooit bij de echte ferry maatschappij aangekomen. Iets met ‘you only had one job’. Ondertussen was het tarief gewijzigd en daar draaien wij blijkbaar voor op. Op de heenweg was de boeking bij directferries ook al problematisch want ook toen werd er geen bevestigingsmailticket verstuurd (al was toen 1 telefoontje gelukkig genoeg om dit op te lossen). Al met al, is een overtocht boeken bij directferries een uiterst tijdrovende, stressvolle en dure onderneming waarbij de klantenservice compleet waardeloos is.

Als de directferries ons tegemoet komt door de €93.- die we extra hebben moeten betalen terugbetaalt en de telefoonkosten die we hiervoor hebben moeten maken compenseert.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svelthuijs