Klacht: Wel betaald geen ticket

op 21 juli 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 19 juli 2017 heb ik via pegasus airlines ticket geboekt voor 22 juli 2017 naar kayseri. Ik heb de boeking via ideal betaald en werd vervolgens terug gestuurd naar de site vn pegasus en krijg een eror melding. Het bedrag was vn mijn rekening afschreven €380,- ik heb half uur op een mail gewacht met mijn eticket die niet binnen is gekomen. Toen heb ik contact met ze opgenomen 08:00 uur in de ochtend en vertelde mij dat ik niet in de systeem stond. Ik heb via de site vn hun klacht ingediend en vervolgens 20 keer gebeld met ze en elke keer krijg ik als antwoord het word spoedig behandeld we gaan u een mail sturen. Ik wacht al twee dagen op een mail die nog steeds niet binnen is gekomen.

Ik zal tevreden zijn als ik mijn eticket vandaag nog zou krijgen als dat niet kan wil ik mijn geld wat ik betaald heb voor een ticket die nooit is gekomen op korte termijn op mijn rekening weer terug zien.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ebruuu