Klacht: Wel betaald , geen polo

op 14 december 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24-11-2017 een polo besteld maar niet geleverd. Na drie weken een e-mail naar Wish ,komt als antwoord terug ,nog even geduld of anders contact opnemen Klarna ( de betaalregelaar van Wish ?? ). Daar kan ik niet zoveel mee ,want ik heb daar niets gekocht. Toch gekeken op die site en wordt aangegeven ,U heeft niets besteld , maar als U nog geld tegoed heeft storten wij het op het rekeningnummer waarmee U de bestelling betaald heeft .Een vreemde manier van zaken doen ??

Gewenste Oplossing:

Geld terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h taal