Klacht: wel betaald, geen levering, geen contact mogelijk

op 05 oktober 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dycla Living in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dycla Living een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dycla Living

Heeft op 30 juli 2018 om 21:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 juli 2018 om 23:21 geantwoord

Pffff, wat een zooitje...na een half jaar pas reageren en janken als er een klacht komt en nu zielig doen. Je moet gewoon open en helder communiceren over hetgeen wat je doet, zo moeilijk is het allemaal niet..

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen T