Klacht: Wel betaald, geen levering

op 26 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 19 april bestelling geplaatst en betaald ( €10,70 ). Maar bestelling niet terug te vinden onder mijn account en kan hierover dan ook geen contact opnemen met Miniinthebox.

Zekerheid dat bestelling wordt geleverd of terugbetaling.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 april 2016 om 20:39 geantwoord

Geachte klant

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen. Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Als klanten een bestelling sneller willen ontvangen, kan gekozen worden voor een express bestelling. Hierover komen dan extra kosten.
Logt u zich in op een normale computer, daar niet alle mobiele platforms onze site ondersteunen.

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Heeft op 26 april 2016 om 20:42 geantwoord

Waarom staat de bestelling dan niet in mijn account?

Alle klachten die gemeld zijn door cpiet