Klacht: Wel besteld en betaald niet kunnen leveren

op 23 augustus 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb 2 electrische mountainbikes gekocht in een winkel van fietsenwinkel en heb ter plekke een aanbetaling gedaan. De dag erna heb ik het volledige bedrag over gemaakt. Levertijd zou 1 a 2 weken zijn. Na 1 week heb ik gebeld over de status van mijn bestelling en kreeg toen te horen dat de fietsen niet meer leverbaar waren, terwijl ze nog steeds online stonden als bestelbaar en op voorraad. Ik kon kiezen tussen andere fietsen bestellen of de bestelling annuleren. Dit heb ik gedaan maar het kan 2 weken duren tot het geld op de rekening staat dus ik kan tot die tijd ook geen andere kopen. Fietsenwinkel mag zich dan wel de goedkoopste noemen, dit zijn ze zeker als het om klantenservice gaat.

Ik heb inmiddels fietsen besteld bij 12gobiking. Daar nemen ze wel de moeite om de leverancier te bellen over de mogelijkheden en ze nemen ook contact op als ze iets weten of als er wijzigingen zijn. Fietsenwinkel verkoopt gebakken lucht en ik ben pas tevreden als ze geen enkele klant meer op deze onvriendelijke wijze behandelen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 04 september 2018 om 16:38 geantwoord

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review.

Ik vind het erg jammer dat de fietsen die jij besteld had niet meer leverbaar bleken, mijn oprechte excuses hiervoor.

Helaas kan het soms voorkomen dat de informatie van onze leverancier niet direct vertaald word op de website.
Inmiddels is dit wel aangepast op de website.

Ik wens je toch veel plezier met jouw nieuwe fietsen!

Met vriendelijke groeten,
Christiaan - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 04 september 2018 om 16:43 geantwoord

Bij fietsenwinkel werd niet eens de moeite genomen om contact op te nemen met de leverancier. En er werd nul empathie getoond. Bij 12gobiking daarentegen wel, van deze klantenservice kunnen ze bij fietsenwinkel nog veel leren.

Alle klachten die gemeld zijn door Johanlws