Mijn Klacht:
Omdat Typhone, om voor mij onbegrijpelijke redenen, de order heeft geannuleerd zit ik nu zonder nieuwe telefoon maar wel met een nieuw abonnement.
Op 3 maart geeft Typhone telefonisch aan dat de order geannuleerd wordt. De telefoon wordt niet geleverd maar de verlenging is wel al verwerkt
Op 7 maart geeft Typhone per email aan dat het terugdraaien van de verlenging 2 weken gaat duren
Op 12 april geeft Typhone, op mijn verzoek, aan dat het nog tijd nodig heeft
Op mijn mail van 19 april wordt niet gereageerd.
Op mijn mail van 26 april wordt niet gereageerd.
26 april telefonisch gesproken met Klantenservice. Veel excuses maar weinig oplossing
Op mijn mail van 28 april wordt niet gereageerd
Nu 1 mei en geen reactie en oplossing van typhone.
Gewenste Oplossing:
meest makkelijke oplossing zou zijn het leveren van een telefoon
anders het terugdraaien van de verlenging zodat ik weer een eigen keuze heb plus een vergoeding voor het mislopen van de toen geldende promotie (op abonnement en toestel)
