Klacht: Wekelijks niet de krant in de bus en als de krant wel in de bus dan is het door de weeks altijd na achten

op 30 juni 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Niet leveren van de krant, gebeurt bijna wekelijks , divers keren de klantenservice gebekt , maar dit heeft geen resultaat , sterker nog de klanten service verbreekt gewoon de verbinding.
Er is geen dag dat de krant op tijd geleverd wordt ,dagelijks en in het weekend altijd telaat.
Ik heb al diverse malen gevraagd om het contract met de krant te verbreken , maar volgens de klanten service niet mogelijk. Ik hou mij aan het contract door op tijd Tibetanen, de Telegraaf houd zich niet aan het contract door op tijd toeleveren en daadwerkelijk een krant te bezorgen.

Als het contract verbroken wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 juli 2020 om 10:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw De Graaf,

Hartelijk dank voor uw melding over de levering van uw krant.

Wij begrijpen dat een abonnement op de krant heeft om het laatste nieuws dagelijks en op tijd in uw bus te ontvangen. Daar moeten wij voor zorgen.

Wij zien dat er inderdaad meerdere meldingen gedaan zijn en dat u aangegeven heeft zo niet langer met ons mee te willen lezen.

Helaas is het inderdaad niet mogelijk om het contract eerder te ontbinden dan de looptijd van drie jaar.

Uw meldingen hebben de hoogste prioriteit bij ons en wij doen onze uiterste best om het restant van de contractperiode goed te laten verlopen.

Mocht het toch anders lopen met de bezorging, blijf het ons alstublieft melden zodat wij op de hoogte zijn van wat er speelt in uw bezorg regio.

MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bjdg