Klacht: Weigert uit tebetalen.

op 09 juli 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Unibet geeft aan dat ik mij niet aan hun veiligheidsprocedure heb gehouden en dat ik een valse naam zou hebben.
Ik heb alle documenten opgestuurd en ze hebben mij op mijn huistelefoon gebeld.

Ze zeggen zelfs dat ze mij gebeld hebben en dat mijn zoon opgenomen had maar dat is 100% niet waar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn gewonnen geld gestort hebben of het totale gestorte bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hmh05