Klacht: Weigert het artikel retour te nemen

Klantsituatie op 06 januari 2020 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Geachte heermevrouw,

Op vrijdag 3 januari heb ik de Karwei in Maassluis bezocht om een artikel te retourneren. Ik moest een andere artikel hebben en liep de winkel in om het nieuwe artikel te pakken, ik ging er van uit dat je de nieuwe artikel bij de kassa kan omruilen voor de verkeerde, deze kocht ik een dag eerder bij de zelfde karwei. Dit was niet het geval, ik
Mocht het artikel niet ruilen enof retour doen. ik had volgens de manager niet de winkel in gemogen, ik had eerst de artikel retour moeten doen bij de retourbalie alvorens ik de winkel in ging. Ik nooit eerder een artikel retour gedaan bij de karwei en was daar niet van op de hoogte gaf ik aan. Maar de manager bleef volhouden dat als ik eenmaal de winkel in was gegaan mag het artikel niet meer retour. Ik heb aangegeven een klacht in te dienen en kocht het nieuwe artikel en daar ging 50% vanaf omdat ik het oude artikel niet meer mocht retourneren, absurd natuurlijk. Lang verhaal kort ik ben enorm onbeschoft te woord gestaan en voelde me vernederd door de manager van karwei Maassluis.

Ik wil dat de manager van de vestiging karwei maassluis zijn excuses aanbiedt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantsituatie