Klacht: Weigering voortijdig opzeggen contract einddatum 31-08-2017

op 18 juli 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Na vele bellen en mailen over mijn verhuizing naar Sint Maartensdijk per 21-07-2017, tot op heden geen bevestiging of fatsoenlijk antwrdt gekregen, teven het bewijs opgestuurd van mijn inschrijving bij de gemeente Tholen waar mijn nieuwe gemeente onder valt, nu krijg ik te horen dat dit bewijs opgestuurd per mail niet geldig zou zijn en of ik maar even een bewijs bij de gemeente Tholen wil gaan halen, terwijl dit tegenwoordig allemaal digitaal gaat per DIGID. en dit volkomen rechtsgeldig is.
Ondanks dat online niet de volgens mijn contract gestelde aansluiting kan leveren, er is op het nieuwe adres postcode 4695EW n.m. geen glasvezel aansluiting mogelijk, weigert men mijn contract per 31-07-2017 te beeindigen.

beeindiging contract per 31-07-2017

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Online

4 weken geleden - Beste heer Achterhof, Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb voor de communicatie tussen ons klantenservice per e-mail en u. Mijn collega's hebben volgens de bedrijfsregels gewerkt. Wij hebben een officieel verhuisbericht nodig. Dit kan een schermafdruk (screenshot) zijn van mijn overheid.nl waar het oude en nieuwe adres op staat of een uittreksel van het BRP. Helaas kan ik op dit moment nog niet overgaan tot een opzegging vanwege het ontbreken van de juiste documenten. Zodra ik één van de gevraagde documenten binnen heb. Een schermafdruk van mijn overheid.nl of een uittreksel BRP. Dan kan ik gelijk voor u aan de slag. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Martijn Online.nl Expert Team

Alle klachten die gemeld zijn door ChristaenJoop