Klacht: weigering toegangspoortjes station Bilthoven.

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op maandag 03-10-2016 met mijn vrouw van Roermond naar Bilthoven.
Twee tickets gekocht , nr. 6862555 en 6862350. De heenreis verliep vlot en hierover zeer tevreden. Om ongeveer 20.30 uur wilden we de reis terug aanvaarden maar wat bleek, we kwamen niet door de poortjes aldaar. Ja, en dan???? Gezien mijn leeftijd (73) ben ik ook niet in staat om onder de hekjes door te kruipen. Onze trein kwam en vertrok, helaas zonder ons. Daarna gewacht op mensen die ook de trein namen en wij gevraagd of we direct achter hun aan naar binnen mochten waggelen. Zo zijn we alsnog in de trein kunnen gaan zitten .
De barcode functioneerde op de heenweg wel maar op de terugweg niet!!!!!!!! Ra,ra hoe kan zo iets?
Gaarne een reactie,
vr. groet,