Klacht: weigering toegangspoortjes station Bilthoven.

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 03-10-2016 met mijn vrouw van Roermond naar Bilthoven.
Twee tickets gekocht , nr. 6862555 en 6862350. De heenreis verliep vlot en hierover zeer tevreden. Om ongeveer 20.30 uur wilden we de reis terug aanvaarden maar wat bleek, we kwamen niet door de poortjes aldaar. Ja, en dan???? Gezien mijn leeftijd (73) ben ik ook niet in staat om onder de hekjes door te kruipen. Onze trein kwam en vertrok, helaas zonder ons. Daarna gewacht op mensen die ook de trein namen en wij gevraagd of we direct achter hun aan naar binnen mochten waggelen. Zo zijn we alsnog in de trein kunnen gaan zitten .
De barcode functioneerde op de heenweg wel maar op de terugweg niet!!!!!!!! Ra,ra hoe kan zo iets?
Gaarne een reactie,
vr. groet,
D.J. van Rees.

Gewenste Oplossing:

zegt u het maar!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dick van Rees