Klacht: Weigering terugbetaling telfoonkosten gemaakt door de fout van de firma

op 24 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft order met ordernummer: 615787843‏
Beloofde levertijd van mijn bestelde goederen: 2-5 dagen.
Na 10 dagen nog niets geleverd. Na 20 dagen nog geen levering en heb ik de bestelling moeten annuleren omdat ik de goederen niet meer kon ontvangen (vertrek buitenland voor 6 maand).
De annulatie kan enkel telefonisch. Men verzekerde mij dat een gesprek slechts 1 Euro zou kosten maar in werkelijkheid kostte het mij 0.30 Euro per minuut. Ik werd 30 minuten in wachtrij geplaatst. Men weigert mij die kosten terug te betalen. Ook de treugbetaling van de goederen nu na 2 weken annulatie is nog steeds niet gebeurd. Men zei mij nu dat het bedrag binnen de 14 dagen zou worden teruggestort maar zonder terugbetaling van de telefoonkosten. Die termijn is te lang.

In bijlagemijn briefwisseling met deze malafide handelaar:

Gewenste Oplossing:

Indien ik binnen de vijf dagen over het volledige bedrag kan beschikken inclusief de bijkomende telefoonkosten die ik door het niet tijdige leveren heb moeten maken ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 mei 2016 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u geprobeerd te bellen. Helaas tevergeefs.

Wij hebben uw bijlage gelezen en wij dragen zorg dat het bedrag €180,- wordt terug gestort op het door u opgegeven iban rekeningnummer. Dit verzoek hebben wij ingediend bij onze financiële administratie.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Filip van Hulle