Mijn Klacht:
Ik deed bestelling. betaalde direct met mijn visa . Bestelling kon niet tijdig geleverd en zodoende geannuleerd. Op 8-7-krijg ik bericht van terugbetaling op mijn bankrekening. Men kon niet terugstorten op mijn visarekening, dat was te
moeilijk , er mede betalen geen probleem . Tot op heden , meer dan een maand later nog geen terugbetaling gezien. Tommy klantendienst zegt wel te hebben
terugbetaald. Een bewijs van terug storting zou men geven maar dit kan niet.
bijna 6 weken later is zowel op mijn bankkantoor of mijn rekening niets binnen-
gekomen. Het bedrijf is niet eerlijk als men betaald heeft .vanaf volgende week neem ik contact met de media. Ik heb reeds de minister van consumen-
ten zaken aangeschreven. volgende week stel ik het bedrijf in gebreke en zal
hen laten dagvaarden bij de bevoegde rechtbank. Ik hou niet van de manier van werken va Tommy Teleshopping.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden bij ontvangst van mijn tegoed en hun verontschuldigingen.
en dit voor 20-08-2016
