Klacht: Weigering terugbetaling

op 30 augustus 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik deed bestelling. betaalde direct met mijn visa . Bestelling kon niet tijdig geleverd en zodoende geannuleerd. Op 8-7-krijg ik bericht van terugbetaling op mijn bankrekening. Men kon niet terugstorten op mijn visarekening, dat was te
moeilijk , er mede betalen geen probleem . Tot op heden , meer dan een maand later nog geen terugbetaling gezien. Tommy klantendienst zegt wel te hebben
terugbetaald. Een bewijs van terug storting zou men geven maar dit kan niet.
bijna 6 weken later is zowel op mijn bankkantoor of mijn rekening niets binnen-
gekomen. Het bedrijf is niet eerlijk als men betaald heeft .vanaf volgende week neem ik contact met de media. Ik heb reeds de minister van consumen-
ten zaken aangeschreven. volgende week stel ik het bedrijf in gebreke en zal
hen laten dagvaarden bij de bevoegde rechtbank. Ik hou niet van de manier van werken va Tommy Teleshopping.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden bij ontvangst van mijn tegoed en hun verontschuldigingen.
en dit voor 20-08-2016

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

1 jaar geleden - Beste klant, U heeft op 17-8 contact gehad met onze klantenservice. Er is door de medewerkster gelijk een spoed storting aangevraagd. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Tommy Teleshopping

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 06 september 2016 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

U heeft op 17-8 contact gehad met onze klantenservice. Er is door de medewerkster gelijk een spoed storting aangevraagd.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door mijnheer van weyenbergh fernand