Klacht: WEIGERING PAKKET

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hendriks,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u dit pakket geweigerd zou hebben, terwijl dit niet het geval is. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Volgens mijn gegevens is het pakket op 2 december opnieuw bij u aangeboden. Ik ben blij dat u het pakket alsnog in ontvangst heeft kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Cosbaechay