Klacht: Weigering om probleem te verhelpen

op 09 april 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een iMac aangeschaft voor video en foto bewerking. Er gaat geregeld wat mid wegens bugs in iMovie.
Wij hebben een gerichte vraag over een fout in het programma, en willen weten hoe dat opgelost kan worden. De ” senior advisor” weigert maar zelfs te kijken en zegt dat zij niet getraind is om inhoudelijk naar het probleem te kijken. Vreemd, want het is wel een product van Apple waar wemel werken en we hebben Apple-Care aangeschaft.

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden als Apple-Care doet waar we voor betaald hebben, het geven van ondersteuning.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Willem Haga