Klacht: weigering informatie te verstrekkem

op 21 juli 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Afterpay geeft aan dat ik niet achteraf mag betalen bij een bestelling. Ik heb ze diverse malen gevraagd naar de redenen hiervan, maar zij weigeren mij die te verstrekken. Omdat zij het niet willen, dat is het antwoord. In eerste instantie verwezen ze me naar Experian, maar die geeft aan geen bezwaar te hebben tegen betaling achteraf door mij. Dat Afterpay dit weigert, dat kan zijn, maar ik vind het belachelijk dat zij dit niet willen motiveren.

Als Afterpay mij of een fatsoenlijke, inhoudelijke reactie geeft, of wanneer zij toestaan dat ik wel achteraf kan betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Afterpay

Heeft op 25 juli 2016 om 10:42 geantwoord

Beste Sandra,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft niet via AfterPay te kunnen bestellen. Je vraagt ons om een inhoudelijke reactie. Zojuist heb ik per e-mail antwoord op je vragen gegeven. Wij bieden je onze excuses aan voor het feit dat we niet eerder inhoudelijk hebben gereageerd. met vriendelijke groet, Petra

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 juli 2016 om 11:36 geantwoord

Het antwoord blijft vaag. Jullie doen een check bij de \"acceptatiemodule\" en die geeft aan dat ik niet achteraf kan betalen. Het blijft mij echt heel erg onduidelijk waar de gegevens in de \"acceptatiemodule\" dan vandaan komen. In eerder correspondentie verwezen jullie naar Experian, maar die geeft aan geen bezwaren te hebben. Komen die gegevens bij de BKR vandaan? Of waar anders? Ik krijg steeds meer de indruk dat het gewoon pure onwil is, dus ik ben er klaar mee.

Bericht van Afterpay

10 maanden geleden - Beste Sandra, Dat is begrijpelijk Sandra, het is echter geen onwil, ik ben in de e-mail die ik heb gestuurd zo zo expliciet mogelijk geweest. Met vriendelijke groet, Petra

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra de Weerd