Klacht: Weigering garantie elektrisch skateboard

op 18 mei 2020 over Voltaboards.nl in de categorie Alles-in-1

Ik loop al bijna twee maanden tegen een weigerende ‘klantenservice’ aan van een (web)winkel.
Ik heb een elektrisch skateboard van ongeveer negen maanden oud van de online winkel Voltes.
Rijdt heerlijk en perfect. Het is echt mijn schatje. Ik verzorg hem goed, als hij vochtig is neem ik hem netjes af met een handdoekje om roesten tegen te gaan, ik rij niet als het regent en al helemaal geen rare dingen als stoepen op en af rammen etc.
Helaas is 2 maanden geleden een van de trucks afgebroken terwijl ik over het asfalt aan het rijden was. Dit is een super dikke stalen pin die zorgt dat de wielen aan het board vast blijven zitten, deze krijg je niet zomaar in tweeen gebroken. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd met mij maar het board is nu volledig onbruikbaar.
Diezelfde week het board weggebracht nadat ik ze over de telefoon heb gesproken en via whatsapp. Aangegeven wat er gebeurd was en dat ik dat graag onder garantie wil laten reparen. Ze gingen kijken. Na twee weken een mail met de melding dat het mij 99 euro gaat kosten om het te laten maken want ik ben zelf niet correct met het board omgegaan en heb het zelf kapot gemaakt.
Ze hadden nog nooit gezien dat een truck was afgebroken dus dat moest wel door mij komen.
Echter weigerden ze duidelijk te omschrijven waar aan zij konden zien dat het kapot is gemaakt door mij. Na een paar keer over en weer mailen het board maar weer (ongerepareerd) opgehaald. Nu heb ik dus een elektrisch skateboard van meer dan 500 euro dat ik al ruim twee maanden niet heb kunnen gebruiken en helaas nu ook niet meer ga kunnen gebruiken.

Liefst volledig kosten van het board teruggestortverkoopovereenkomst ontbinden want ik heb geen vertrouwen meer in deze partij. Anders onder garantie, kostenloos het probleem oplossen compensatie voor 2 maanden lang het product niet hebben kunnen gebruiken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voltaboards.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voltaboards.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YvanStemmerik