Klacht: weigering een onderdeel te verkopen

op 21 september 2017 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij bezitten een koffiemachine van Krups die niet goed functioneert vanwege een defekt afdichtingsringetje. We hebben de firma gebeld met het verzoek dit onderdeel op te sturen. Dit wordt geweigerd aangezien het defekt door ons zelf is geconstateerd.
Voor ons is dit onbegrijpelijk voor een gereputeerde firma en een machine van enkele honderden Euros

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden als het onderdeel geleverd wordt, uiteraard tegen betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door witsenboer