Klacht: Weigering door Focum via de Telegraaf

op 17 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, vandaag wederom een beëindiging van mijn abonnement in mijn mailbox.
Heel vreemd daar in december via deze site het probleem opgelost was en ik een abonnement aangeboden kreeg.
De basis van het probleem lag in het feit dat wij in een huurwoning wonen waar een wanbetaler heeft gewoond.
Waarom beheert de Telegraaf zulke zaken niet zelf of nemen ze op zijn minst contact op met focum.

Gewenste Oplossing:

Maandbedrag gestorneerd

Geen interesse meer in een abonnement bij de Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 januari 2014 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de gang van zaken, wij nemen uw klacht serieus. Graag zien wij dan ook de brief van Focum tegemoet. Jammer dat u geen abonnement meer wenst.

Met vriendelijke groet,
De Telegraaf

Heeft op 21 januari 2014 om 10:31 geantwoord

Oplossing wordt wederom bij klant neergelegd ...de Telegraaf schakelde focum in en focum communiceerd niet met de Telegraaf ....want dan was het probleem al opgelost.
Nu moet ik het werk voor de Telegraaf doen...geloof niet dat ze een abonnement willen verkopen.

Probleem niet opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telegraaf beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door schmeits