Klacht: weigering betaling factuur

Delange Johan op 05 april 2018 over Fly Away Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari ben ik telefonisch gecontacteerd door Fly-a-Way, waarbij ze een vliegreis voor 4 personen aanboden gratis.Enkel de luchthaventaxen moesten worden betaald.
Toen we de mail kregen konden we de link niet openen. We hebben een factuur ( 65 euro) gekregen on-line. Toen we een mail terugstuurden om te melden dat we niet zouden ingaan op hun aanbod, hebben ze niet meer geantwoord.
Op 30032018 kregen we een mail van Pay-Care waarin stond dat de vervaldatum van een rekening vervallen was en een bedrag van 105.12 euro vroegen. Over wat het ging was niet duidelijk. Na wat zoeken bleek het over de factuur van Fly-a-Way te gaan want beide bedrijven gebruiken dezelfde dossiernummer.
Wat doen we nu is mijn vraag

Gewenste Oplossing:

Als alles opgelost is zonder te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fly Away Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fly Away Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door