Klacht: Weigering betaling

op 07 oktober 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag betalen met AfterPay maar telkens word ik geweigerd terwijl ik pas een account heb aangemaakt en niet eerder een bestelling of betalingen heb gehad. Graag op ik dat dit snel opgelost wordt in het systeem en dat ik als nieuwe gebruiker gebruik kan maken van uw diensten.

Met vriendelijke groet,
A Aden

Gewenste Oplossing:

Als ik betalingen kan doen via AfterPay als nieuwe gebruiker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Je hebt recent een bestelling willen plaatsen bij Leenbakker, waarbij je hebt gekozen voor de achteraf betaalservice van AfterPay. Bedankt!

Bij je keuze voor AfterPay als betaalmiddel voeren wij een gegevenscontrole uit om je bestedingslimiet te kunnen bepalen. Voor zowel je eigen veiligheid als ons risico willen we voorkomen dat je een onverantwoorde betalingsverplichting krijgt.

Op dit moment blijkt uit de gegevenscontrole dat het verstandiger is om een andere betaalmethode te kiezen dan AfterPay.
In verband met de wet op de privacy kunnen wij geen nadere toelichting geven.

Natuurlijk kun je nog wel online bestellen, maar kies voor de betaling dan een andere optie, zoals iDEAL.

Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Marjan

Alle klachten die gemeld zijn door Ayana