Klacht: Weigering

op 22 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil wat bestellen via AfterPay wat ik nog nooit heb gedaan , vervolgens word ik geweigerd. Ik heb dit daarna op een paar sites geprobeerd , ook geweigerd. Ik heb geen rekeningen open staan , heb nog nooit wat via internet überhaupt besteld ook niet via afterpay en heb nergens schulden .

Gewenste Oplossing:

Waneer ik wel wat kan bestellen via afterpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

6 maanden geleden - Hoi Amber, Bedankt voor je bericht. Inmiddels heb ik via e-mail jou een bericht gestuurd met de reden van afwijzing. Mocht het aan de van de tips nog niet lukken om een bestelling te plaatsen neem dan telefonisch contact op met ons zodat wij je kunnen helpen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijk Groet, Ronald

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ambermorks