Klacht: Weigering

op 20 juni 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 7.38 uur, 20-06-17, stond ik te wachten bij de halte Oerdeweg te Wedde.
De bus kwam prima optijd. Van te voren had ik gecheckt hoe veel het zou kosten om naar het station in Winschoten te rijden. Dit bedrag was onder de €2.50 (bron: website 9292) .
Eenmaal in de bus weigerde de chauffeur mij een kaartje voor €2.50 te verkopen, met de boodschap ” je weet zelf heus wel dat het €5.00 kost”. Dit wist ik niet, aangezien ik altijd van Wedde naar Winschoten rijd voor €2.50
Ik had niet meer contact geld meegenomen, dus kon ik niet aan de wensen van de chauffeur voldoen en werd ik zonder pardon de bus uitgezet.
Hierdoor kwam ik te laat op school, met een paar gevolgen vandien.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de buschauffeur gewezen zou worden op zijn fout en de kosten van de reis uit zijn hoofd kent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RianneN.