Klacht: Weigeren van bonusaanbieding op zaterdag 4 december.

ARNOLD-JAN op 06 december 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Als hobbykok heb ik altijd belangstelling voor wijn en wijnaanbiedingen. Zaterdag 4 december j.l. moest ik ‘s-middags toch nog even naar AH supermarkt te Someren omdat ik nog enkele ingrediënten miste voor het hoofdgerecht dat ik wilde gaan bereiden. Lopende door de winkel kom ik uit bij een tafel met BONUS wijnaanbiedingen met een groot plakkaat : “alle wijn op deze tafel 5,00 EURO”. Dit heeft dan ook direct mijn belangstelling en ik ga de uitgestalde flessen bekijken. Het lijken me restpartijen. Mijn oog valt op twee flessen Chileense wijn, MARQUES CASA CONCHA, Cabernet Sauvignon met alcoholpercentage 14,3%. IK weet dat Concha y Toro een oud en goed wijnhuis is.
Ik zet de twee flessen in mijn winkelmandje en loop daarna toch nog even langs de normale reguliere wijnafdeling van de supermarkt. Bij de rode wijnen vind ik geen MARQUES CASA CONCHA zodat ik ervan uit ben gegaan dat het vermoedelijk twee restant flessen zijn die AH verkoopt d.m.v. een BONUS-aanbieding.
Als ik bij de kassa afreken is de bonusaanbieding van 5 EURO per fles zoek en kost een fles 14,99 EURO.
Ik maak hierover een opmerking naar de caissière dat het een bonusaanbieding betreft van 5 EURO per fles voor alle wijnflessen uitgestald op voornoemde tafel. Met een medewerksters van AH ben ik toen naar deze tafel gelopen die op twee flessen na nog helemaal vol stond met andere wijnflessen. De medewerkster van AH gaf de caissière toestemming mijn twee flessen voor 5 EURO per stuk aan te slaan. Dat functioneerde niet. Daarom was de afspraak dat ik gewoon tweemaal 14,99 EURO zou betalen, waarna ik aan de servicebalie het teveel betaalde geld ( 20,00 EURO ) zou terugkrijgen.
Aangekomen aan de servicebalie krijg ik de 20,00 EURO niet terug. Ik teken protest aan en ik eis de bonuskorting van 20,00 EURO op. Ik zou maximaal 25%korting kunnen krijgen en er werd me gezegd dat er vermoedelijk een klant is geweest die de twee bewuste flessen meegenomen vanuit de wijnafdeling op deze “BONUSAANBIEDING-tafel” heeft gezet. Ik protesteer weer tegen de chef van deze AH-winkel. Er viel niets te regelen en er kwam nog een tweede vrouwelijke chef bij die alles beaamde. Ik zou mijn geld terug krijgen als ik de twee wijnflessen zou achterlaten op de servicebalie. Inmiddels staan er aan deze balie al minstens 6 mensen achter mij mee te luisteren waardoor ik me zeer opgelaten voel. Het is voor mij een schandalige situatie waarin ik verzeild ben geraakt en ik ervaar dat als zeer klantonvriendelijkheid, terwijl ik NIETS misdaan heb. Ik maak alleen aansprak op het recht dat ik op deze bonusaanbieding heb. Zo wordt er met klanten omgegaan bij AH Someren. Je voelt je als trouwe klant na minstens 25 jaar goed belazerd door zo’n BONUSaanbieding-plakkaat. Je staat aan de servicebalie tussen al die mensen gewoon voor schut. U zult begrijpen dat ik bij AH-supermarkt Someren vanaf nu geen klant meer ben. AH Someren leugen en bedrog en/of ze hebben hun SUPPLY CHAIN absoluut niet op orde. Slecht management heeft dit AH-filiaal zeker. Dit wordt de ondergang van AH Someren. Eigen schuld dikke bult!

Twee flessen MARQUES CASA CONCHA , Cabernet Sauvignon voor 10,00 EURO, zoals het plakkaat aangeeft met dikke letters. Er is geen misverstand mogelijk. Verder eis ik excuses voor de situatie waarin ik verzeild ben geraakt aan de servicebalie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ARNOLD-JAN